Posiadanie w swojej ofercie niszowych produktów daje możliwość budowania elitarnego grona klientów. Częściej również wrócą do Ciebie w poszukiwaniu kolejnych rozwiązań z tego segmentu.
Tworzymy przyjazne, partnerskie środowisko, w którym każdy może na siebie wzajemnie liczyć. Od naszych dilerów oczekujemy przede wszystkim zaangażowania – głównie w obszarze aktywnego poszukiwania klientów. Poznaj nasze oczekiwania wobec dilera WEKATO.
Doświadczenie i wiedza branżowa, a także dobra znajomość lokalnego rynku to jeden z największych atutów
Wiedza techniczna o maszynach do utrzymania zieleni oraz doświadczenie w sprzedaży maszyn ogrodniczych
Nastawienie na długoterminową współpracę i wychodzenie z inicjatywą
Posiadanie sklepu stacjonarnego, w którym można prezentować maszyny, a także punktu serwisowego i magazynu
Zgodność z wartościami WEKATO, orientacja na klienta i dobra reputacja na rynku.
Doświadczenie i wiedza branżowa, a także dobra znajomość lokalnego rynku to jeden z największych atutów
Wiedza techniczna o maszynach do utrzymania zieleni oraz doświadczenie w sprzedaży maszyn ogrodniczych
Nastawienie na długoterminową współpracę i wychodzenie z inicjatywą
Posiadanie sklepu stacjonarnego, w którym można prezentować maszyny, a także punktu serwisowego i magazynu
Zgodność z wartościami WEKATO, orientacja na klienta i dobra reputacja na rynku.
Wiemy, że przed podjęciem decyzji chcesz mieć co do niej pewność. Możesz zapytać nas więc o wszystko. Poznaj najczęstsze pytania jakie otrzymujemy – i odpowiedzi na nie.
Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej. Nasza oferta jest skierowana przede wszystkim do dilerów, od których jednak klienci indywidualni mogą kupić nasze maszyny.
Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że pierwszy kontakt z kosztowną, zaawansowaną technologicznie maszyną może budzić pewne obawy. Możesz jednak liczyć nie tylko na szkolenie wdrażające w obsługę maszyny, ale również na cenne materiały, które przydadzą się na dalszych etapach użytkowania produktu.
Nieprzewidziane sytuacje mogą zdarzyć się każdemu. W przypadku awarii maszyny skontaktuj się z dilerem i opisz sytuację. Jeśli nie poradzi sobie z naprawą, możesz liczyć na nasze wsparcie.
Zapisz się do naszego newslettera, by być na bieżąco ze wszystkimi nowościami, zmianami i ciekawostkami w branży.
Wypełniając ten formularz, zamawiasz usługę Newslettera na warunkach określonych w regulaminie oraz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych podanych w celu wysyłki Newslettera zawierającego informacje o nowych wpisach blogowych, trendach i newsach z branży, a także ofertach na produkty i usługi oferowane przez firmę WEKATO Sp. z o.o., zgodnie z zasadami określonymi w polityce prywatności i cookies.
© 2025 WEKATO. Strona zbudowana przez NEXT